A varjas nő kalandjai

Varjú és kávé

Varjú és kávé

Princípiumok este 10-kor

2017. március 23. - A varjas nő

Este 10-kor? Ilyenkor én aludni szoktam, és semmilyen princípiumra nem vágyom, főleg nem olyanra, ami rá se bagózik némi drotaverinre.

Értem én, hogy az a céda Évuska felzabálta a kompótnak valót, de ez az éves 70 nap vergődés mégiscsak aránytalan kicseszés. Jó, én, aki csak harmincon túl tanultam meg, hogy valójában mi is az a menstruáció, fogjam be szépen a cserfes kis számat, és magzatpózban vonyítva örüljek az előző 15 esztendőnek. 

De mégis. Én simán kiegyeznék évi kettővel, ahogy pl. a kutyáknál is van. Aki ragaszkodik az évenkénti szaporulathoz, annak így is megvolna, aki pedig nem szeretné ilyen nagy mértékben támogatni a populáció növekedését, görcsmentesen fordulhatna egyik oldaláról a másikra 355 éjszakán. Este 10-kor. Álmában.

Továbbra is azt gondolom, hogy teljesen elmeháborodott, aki azt hangoztatja, hogy nőnek lenni jó, rózsaszín és púderillatú. Lóf*szt.

Az is biztos, ha Ingrid a szokásos hajnali fél 6-kor elkezd kopácsolni, pörköltet főzök belőle. Nokedlival.

 

Zsófidóri 

A bejegyzés trackback címe:

https://varjueskave.blog.hu/api/trackback/id/tr2712365743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása