A varjas nő kalandjai

Varjú és kávé

Varjú és kávé

2012. május 20. Helyzetjelentés Izlandról

2018. május 20. - A varjas nő

Migrénrohamom 14. órájában barátnőmmel kirándultunk a háziorvosomhoz. Úton hazafelé a kellemes 'koktél' hatása alatt sziporkáztam:

- Lindaaa, az ott egy medve az úton? (itt nem igazán vannak...)

- Lindaaa, ott szemben melyik a Hekla vulkán? (amúgy nem érdekel...)

- Lindaaa, bulizhatnánk egyet. Mondjuk énekelhetnénk a birkáknak, meg táncolhatnánk a bárányokkal a farmon.

- Hmm mit evett Nina fia, hogy az elmúlt két napban a 1,5-szeresére nőtt? (kb 10 perc elmélkedés kellett, hogy rájöjjek, az egy másik barátnőm kisfia).

Ezután 9 órát sikerült átaludnom, aminek a hatására 14-et végignyomtam a farmon, nem vagyok már birka-szűz (csuklóig voltam az ellő anyában), világra segítettem életem első kisbárányát, a kisherceget, üvegből etettem néhány másikat, nyomtam a birka-boostert a félórás kis csöppségekbe, fénysebességgel rohangáltam az elválasztani kívánt birkák után, stb-stb. Azt hiszem, megmaradok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://varjueskave.blog.hu/api/trackback/id/tr7613984392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása