A varjas nő kalandjai

Varjú és kávé

Varjú és kávé

2017. március 7. Most Apa

2018. március 04. - A varjas nő

Ami emberből van, az túl jó nem lehet, főleg, ha még meglehetősen alacsony, de igen, tudom, néha cukik a gyerekek.
Rumcájsszal ma ünnepélyesen kikocsikáztunk a Metroba. A nagy emberutálatunk és havi bevásárlásunk közepette a tisztítóeszköz soron rám nézett egy idegen, négy éves forma törp, és valami oknál fogva rettentő szimpatikusnak talált. A bevásárlókocsi fogságából segélykiáltásszerűen, ugyanakkor büszkén mutatta a vízfesték- és zsírkrétakészletét, valamint megkérdezte a nevem. Válaszoltam, majd tovahaladtam a soron, wc pumpa után kutatva. Lévén a törptulajdonos úr még nem végzett a dolgával, visszautamon újfent elhaladtam mellettük. Gondoltam, jó példát mutatok a rab kislánynak illemtanból, lezavarom a kötelező kört gyorsan:

- És téged hogy hívnak?

- Regina vagyok, ő pedig Gábor, de most úgy döntöttünk, Apának hívjuk.

Éppenapa lányos zavarában köpni-nyelni nem tudott.


2017. március 4.

A bejegyzés trackback címe:

https://varjueskave.blog.hu/api/trackback/id/tr3213715014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása